انجمن علمی زبان چینی دانشگاه شهید بهشتی

祖国的未来将会在我们的手中
انجمن علمی زبان چینی دانشگاه شهید بهشتی

سایت رسمی انجمن علمی زبان چینی دانشگاه شهید بهشتی به منظور معرفی جامعی از چین و ارتقای کیفی دانشجویان این زبان ایجاد شده است.
این تارنما تنها پایگاه انجمن علمی زبان چینی دانشگاه شهید بهشتی می باشد.
آدرس کانال تلگرام انجمن:
https://telegram.me/sbuchinese

آخرین نظرات

روز یک شنبه دوازده مهرماه، هیاتی از دانشگاه شیامن کشور چین به ریاست پروفسور «جو چونگ شی» ریاست دانشگاه شیامن از دانشگاه شهید بهشتی بازدید کردند.

هیات چینی در این بازدید ابتدا با دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه و دکتر مسعودی معاون پژوهشی و فناوری دیدار کردند. پروفسور جو، رئیس دانشگاه شیامن در این دیدار به معرفی این دانشگاه پرداختند. سپس طرفین در خصوص زمینه های همکاری مشترک بحث و تبادل نظر نمودند. امکان ایجاد موسسه کنفسیوس در دانشگاه شهید بهشتی از طرف چینی و زمینه ایجاد کرسی زبان فارسی در دانشگاه شیامن از سوی طرف ایرانی از جمله موضوعات مورد بررسی بود.

در ادامه هیات چینی با حضور در دانشکده ادبیات و علوم انسانی از گروه زبان چینی و کلاس­های مربوطه بازدید کردند. در نشست هیات دانشگاه شیامن با استادان گروه زبان چینی دانشگاه، مقرر شد امکان بهره­گیری دانشجویان از فرصت مطالعاتی در دانشگاه شیامن و سایر زمینه­
های همکاری از جمله تبادل استاد و دانشجو از سوی طرفین پیگیری شود.

نظرات  (۱)

امیدوارم در آینده روابط بیشتری داشته باشیم وه به وعده هایی که دادن عمل کنن با سپاس از مطلب خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">