انجمن علمی زبان چینی دانشگاه شهید بهشتی

祖国的未来将会在我们的手中
انجمن علمی زبان چینی دانشگاه شهید بهشتی

سایت رسمی انجمن علمی زبان چینی دانشگاه شهید بهشتی به منظور معرفی جامعی از چین و ارتقای کیفی دانشجویان این زبان ایجاد شده است.
این تارنما تنها پایگاه انجمن علمی زبان چینی دانشگاه شهید بهشتی می باشد.
آدرس کانال تلگرام انجمن:
https://telegram.me/sbuchinese

آخرین نظرات

دیکشنری موضوعی چینی به فارسی

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۶ ب.ظ

فرهنگ لغت موضوعی چینی به فارسی را از لینک زیر می توانید دانلود کنید

دیکشنری موضوعی چینی

لینک دانلود

نظرات  (۵)

چه عالی ممنون...
太谢谢你了
سلام و عرض خسته نباشید خدمت عوامل سایت.
بعد از کلی گشت و گذار و فحص توی فضای اینترنت تنها جایی که من پیدا کردم که فرهنگ لغت جدیدی داشته باشه فقط همینجاس. 
فقط من هر چقدر سعی میکنم نمیتونم این فایل رو دانلود کنم. اصلا نمیدونم مشکل چیه.
خیلی بهش نیاز دارم اگه امکان داره یا بهم میل کنید فایل رو یا اینکه فایل رو بررسی کنید.
خدا خیرتون بده که توی این عالم وا نفسایی که هیچ منبع چینی گیر نمیاد شما دارید توی این زمینه کار میکنید.
ممنونم یاعلی مدد
همین یک صفحه است یا من نمی تونم دانلود کنم
  • صابر سبحانی
  • سلام
     مدتی قبل سوالی پرسیدم ولی جواب بنده رو ندادید. سوالمدرباره اپلیکیشن و بازار اپلیکیشن در چین و بازار چینی اپلیکیشن هست، منتظر پاسخم اما اگر دقیقا به شما مربوط نمی شود، بنظرتان جای دیگه ای هم هست که بشود این موضوع را فهمید؟
    با تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">